tisdag 20 december 2011

Fy Fasiken...

... vad jag mår dåligt!

Så här illa har det inte varit sedan jag åkte till Falköping sist. Kanske dags för en liten tur över jul och nyår? Helst inte. Hoppas på att må bättre efter alla helger i stället.

Här finns ingen julstämning alls. Inte minsta lilla pynt uppsatt. Ooops, inte helt sant. Har ju min lille Kos-tomte på facebook-profilen. I morgon är det skolavslutning i Otterstad, men jag får nog stå över, tyvärr. Ställer in mig på att åtminstone klara av julafton, en stund, med Lina och Pojkarna.  Sedan kommer juldagen... Nej, ställer in den i år. KIarar varken att städa eller baka. Förresten så är väl födelsedagar inget att fira längre?

Ikväll lyckades jag med att tvinga mig till affären. Måste tyvärr ha något att äta. Tyvärr säger jag för att jag börjat gå upp i vikt igen. Inte alls kul det heller.

Nu är jag verkligen tillbaka på banan med mitt gnälleri ;). Ha ha ha. Ordningen återställd.

Ser fram emot Januari när ljuset så sakteliga återvänder.


God Jul! säger min Kos-tomte. Saknar allt den trädgården...


Sömnen då? Nej.

1 kommentar: