lördag 20 november 2010

Bättre ...

... påläst.

Var som ofta väldigt sömnig tidigt i kväll. Gick och la mig nio, somnade vaknade vid elva pga huvudvärk. Lyckades somna om men gick upp tolv.

Jag h ar tillbringat en del tid med att läsa på om Hepatit C och behandlingen. Inser att jag nog varit lite optimistisk när det gäller behandlingstiden. Tolv veckor kan räcka för min genotyp, men rekommendationen är ändå 24 veckor. Jaja sånt man får ta ...

Så får jag hoppas på att allt går vägen och eventuellt kanske utifall att se fram emot en längre vistelse på Kos till hösten 2011...

Om jag vore gjord av pengar skulle det allt va skönt med en tur till Sandra Spa (Polen) nån gång under pågående behandling.


Drömmar och fantasier. Nu känns det nästan som att jag skulle kunna sova igen. Dags för mer drömmar alltså ;) .
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar