tisdag 12 april 2011

Tisdag morgon...

... och dags att åka till KSS snart. Vecka 4 proverna!!! Tänk om???? Nej, så optimistisk ska jag inte vara.

Jag mår fortsatt bättre än vad jag förväntat mig. Men då hade jag ju riktigt målat fan på väggen i min mentala förberedelse.

Den "allmänna" värken i kroppen är borta. Återstår "bara" knän, höfter och rygg. Jag är ofantligt trött. Sover och sover och sen sover jag igen. Jätteskönt i och för sig att jag inte behöver några sömnmedel ;) .

Lyckas oftast ta mig ut på en minipromenad, men konditionen är under all kritik.

Igår gick jag ut och satte mig på altanen lite. insåg snabbt att jag får ta med mej egen stol ut. Plaststolen knakade betänkligt under min tyngd. Kunde inte riktigt slappna av och njuta...

Igår fick jag brev från Psoriasisförbundet. Jag har blivit uttagen och får komma med på Familjelägret i Falkenberg i juli! Måste bara ställa in mig på att jag måste dela rum med tre personer till. SKA KLARA DET! Blir ju bara så kul att komma dit igen. Ja, jag tillbringade många somrar just där, på Bobergsgården, som barn. Sommarkollo!

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar