måndag 18 juli 2011

Kämpar på ...

... genom att sova så mycket som möjligt. Ibland sover jag mer än möjligt. Gôtt.

Har jag gjort nåt roligt?

Orust blev ju inget kul. När ska jag lära mig att inte vara för optimistisk?.Tisdagen var jag helt utslagen och hela utflykten helt bortkastad.

Förra måndagen klättrade jag på väggarna. Ledsnade på det. Hälsade på syster i stället. Det var kul.

Förra tisdagen var jag barnvakt några timmar. Det var kul.

Nu ska jag se om TV:n kan få mig att somna igen. Vore gôtt.

...

2 kommentarer:

  1. Hej, hur går det för dig, har det börjat bli riktigt jobbigt eller går det upp och ner, dag för dag. Ja, sova är väl det enda man kan göra för att få tiden att gå lite fortare. Hur ligger dina hb-värden? Kram Saga, och kämp på!

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Det går upp och ner. Just nu jättener... Mitt HB har sjunkit, anledning till tröttheten.

    SvaraRadera