onsdag 23 februari 2011

16 mars - 31 augusti...

... ser jag inte alls framemot. Även om jag väntat otåligt på detta, länge.

Känner mig mer än en aning orolig. Blir det ett nattsvart halvår? Kommer Jag att orka med? Kommer Kroppen att orka med? Kommer Psyket att orka med? Blir jag botad?

Det lär visa sig.

Den 16 mars kl 10.00 ska i alla fall jag och Lina infinna oss på infektion, KSS. Information, information, information och första sprutan och första månadens mediciner med mig hem.

Snart startar viruskampen.

...

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna det ska gå bra! Ändå "skönt" man inte vet innan hur det ska bli... När man väl är inne i kampen sen är det ju "bara" att Kämpa på. Kram

    SvaraRadera
  2. det kommer gå bra :))
    själv avslutat 24 veckors behandling precis..
    tycker att det blev som värst i slutet av behandlingen. i början gick det ganska bra tycker jag. men alla får ju helt olika biverkningar..

    ha det bra! nina270@msn.com

    SvaraRadera