måndag 28 februari 2011

Konstigt ...

... det här. Har ont i hela kroppen men värst vänster fot som jag tycker börjar bli bå. Bäst att hålla koll på den i morgon. Jag har mått ganska allmännt fysiskt dåligt de senaste dagarna. Alltifrån magkramper till, som sagt, blåfot.

Kör kroppen en uppstartsprocess?  "lol"

Måste verkligen försöka sova nu. I morgon tidigt kommer diskmaskinen. Jippie. Nåja, den kommer men blir inte inkopplad förränn L-G  (hyresvärden) hittat rätta kranar. Inte helt lätt att hitta nymodigheter till 1800-tals hus.

Mer händer i morgon eller på tisdag: Jag får ett bilbatteri hemlevererat och inmonterat. Behöver verkligen bilen nu som avlastning åt min värkande kropp. Hämta paket på Hjertbergs och medicin på Apoteket.

Hoppas på att få träffa Lina och pojkarna snart!!! Funderade och ja, jag tror inte att jag har sett dem i år. Vi hade ett museibesök i Skövde inplanerat men det bidde inget. Lina hade fullt upp med att smälta nyheten om att Ivo flyttar till El Salvador.

Bara bilen blir i ordning och vägarna tillåter får det allt bli ett besök!


---

2 kommentarer:

  1. Nä men, ska han lämna pojkarna???
    =(

    SvaraRadera
  2. Ja :( . Till sommaren. Han var ju som bekant i El Salvadore över jul och nyår och fick jobb. Inom hans utbildningsområde på typ kriminaltekniskt lab, jobba med DNA ocu sånt. Klart bättre än Scan.

    Men ändå... Pojkarna blev inte så glada.

    SvaraRadera