onsdag 22 juni 2011

Spruta femton...

... ska jag ta i kväll.

Illamåendemedicinen fortsätter att fungera ganska bra. Skönt. Svårt att somna har jag. Att koppla av. Men när jag väl somnat sover jag för tillfället bra och länge. Humöret på nedgång. Stannar helst kvar i drömmarnas värld lite längre. Därav kommer det sig delvis att jag sover så mycket.

Hann inte gå och klippa mig. Hade tänkt göra så innan. Nu har håret börjat ramla av och då känns det lite pinsamt att sitta hos frisör. Har ju varit med om det förr. Då pga av annan håravfallsorsak men det spelar ju mindre roll. Minns hur obehagligt det var.

Lite kul har jag fått gjort. Ja, det var så kul att jag t o m såg fram emot det i flera dagar. Länge sedan jag hade den känslan. Att se fram emot något. Annars är det oftast en undran över hur jag ska orka, klara av det. Hur roligt det än må vara.

MEN, jag kom i alla fall iväg på skolavslutningen i Otterstad Kyrka i torsdags:



Och fick årets dos av Den Blomstertid nu Kommer:



...

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad långt du har kommit i behandlingen, det kan inte vara så många sprutor kvar för det är väl ett halvår du ska göra? Tappar du mycket hår? Jag tappade relativt mycket hår efter 2 månader, och höll på till 6 månader då jag avslutade behandlingen. Ja det var nästan det värsta fastän jag hade de flesta biverkningar man kan ha! Men kämpa vidare o ha en glad midsommar :)

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Bara nio sprutor kvar att ta. Det tar på det! :) .

    Det är först nu, senaste veckan, som jag märkt av håravfallet. Det kanske inte hinner bli så mycket???

    Trevlig midsommar till dig oxå.

    Brittmarie

    SvaraRadera