onsdag 18 februari 2009

Bara en liten ...

... Teliarapport.

Igår fungerade telefonen. Plus att min trådlösa bredbandsanslutning fått rätt namn. Det namn som support kille nr 1 nämnde var problemet med att mitt trådlösa internet inte fungerade. Så det kanske var där felet var hela tiden? Synd att inte supportkille nr 1 fick sköta hela ärendet...

Nu, gällande bredbandstelefonin, hade jag fått besked om att de skulle ringa alt skicka ett sms när telefonen fungerade igen. Det gjorde den alltså igår, men inget meddelande från Telia.

Idag däremot kom det TRE sms:

Nr 1: Kl 12:28
Hej, vi behöver komma i kontakt med dig för att kunna åtgärda din felanmälan. Vänligen kontakta oss på nytt. Mvh Telia

Nr 2: Kl 12:29
Hej, vi hittar inget fel i din bredbandstelefonitjänst, för fortsatt felsökning ring oss på 90200. Mvh Telia

Nr 3: Kl 12:29
Telia har behandlat din felanmälan och din tjänst för tfn: 051015920 ska nu fungera igen. Vänliga hälsningar från Telia och välkommen åter.

I morgon ska jag ringa och fråga om telefonen fungerar :). Så ska jag kolla vad jag får för kompensation också. :) . Måste ju ta vara på allt som är gratis... ;)

1 kommentar:

  1. Eftersom jag är välbekant med Telia är jag inget förvånad :) De kompenserade mig bl a med att jag slapp betala för december 2008! Låter bra? Jag hade inte ens Telia som leverantör förra året........

    SvaraRadera