lördag 28 februari 2009

För att komma i kapp...

... med väsentligheter som hänt i Sverige under tiden jag varit borta tittar jag nu på gammalt Big Brother:

Jaha, det är hon som är Linda Rosing! Men apropå vad jag skrivit tidigare. Om mej själv alltså som mer eller mindre inte bryr mig så mycket om hur jag ser ut. VARFÖR har hon nu sprutat in silikon eller vad det är i överläppen? Hon var ju jättesör där på Big Brother.

F ö sympatiserar jag med Kajsa. Inte bara för att jag vill ha hennes frisyr.

Detta så långt. Vet inte vilket avsnitt vi är på. Och inte ens vilket år!

Men, när jag ser programmet längtar jag efter en samvaro med andra människor. Inte på de villkoren men ändå att kunna sitta tillsammans med vänner och ha det trevligt. Får jag vara med om det igen?

Efter behandlingen? Före behandlingen? Eller, kanske att jag bara ska vara mamma och mormor resten av livet...

Vill vara men inte bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar