måndag 22 februari 2010

Det här är ...

... inte kul.

Och då är det inte snön jag tänker på.

Igår skulle jag ta en promenad till affären.

Tittade ut genom fönstret. Ja, det är ju inte min cykel ändå.


Och bilen är inte att tänka på. När kan man komma fram med den?


Här kan man ta pulkan från fönstret.


Övergångsställe? Det var där förut.


Tog mig över gatan i närheten av övergångsstället. Men var är trottoaren? Ok, hittade en stig.



Vid stigens ände tornade ett "berg" upp sig. Detta blev mitt fall.



Uppför gick fint. Men när jag skulle ner på andra sidan halkade jag och föll. OK, snön var mjuk. Det stora problemet var att jag hade stora problem att komma upp på fötter igen. Inte kul.

Mera WII Fit åt folket!

1 kommentar:

  1. Det är ett elände med snön! Vågar sig knappt ut. VÅR Var Är Du???? =)

    SvaraRadera