onsdag 24 februari 2010

Funkar inte att lägga upp ny sida just nu. Men! Titelraden fungerar - då får jag väl skriva här då ;) ... Funderar igen. Värst vad jag funderar! Kanske skulle bli filosof? Nej, inget för mig som med min depressiva hjärna inte klarar att hålla kvar en tankebana i tre minuter ens. Förr, då när jag bodde på Kos, mådde jag mycket bättre än här och nu. Kan inte påstå att jag var "frisk" men ändå. På morgonen satt jag i lugn och ro vid datorn och drack mitt kaffe. I två timmar. Om tankebanorna for iväg till något jag måste göra under dagen stoppade jag dem Först kaffet - sen får vi bestämma oss. Regel: Varje dag skulle innehålla en nödvändig uppgift. Då klarade jag det oftast. Nu? I nödvändig uppgift ingick inte saker som att diska eller laga mat eller duscha. Nu? Klarar jag inte ens det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar