torsdag 18 februari 2010

Funderingar...

... vid datorn.

Här sitter jag och spelar spel. Tankarna far iväg. De hamnade på avslaget på remissen till Rehab.Kan det "bara" ha varit en miss i remissen? "Remissen avslås då det inte framkommer i vilken mån regionens egna resurser använts."

Regionens resurser användes i mitt fall till knäböj, nackvridning hos sjukgymnast... Påverkade inte psyket så mycket så att säga.

Den rehabilitering jag hittar inom regionens egna resurser tycks vara riktade mot barn, ungdomar och missbrukare. Kan det vara därför regionen slutit avtal med Mössebergs Rehab? Som har det jag behöver.

Ja ja. Jag kan inte bli barn igen. Jag kan inte bli ungdom igen. Återstår missbrukare. Sista utvägen för att få hjälp att komma tillbaka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar