tisdag 15 juni 2010

En liten...

... rapport.

Tyvärr så drabbades jag av ern djupdykning i humöret. Kan det ha berott på att jag glömde ta mina antideppmediciner kanske? Lätt gjort när man mår bra.¨Och att i det läget få en lapp i hande n fullteckanad med tider att passa. Ojnevojne. Det som är ett av mina största stressmoment. Nu är i alla fall humöret på väg upp igen!

Igår fick jag min första behandling (av 15) gyttjeinpackning på onda ryggen. Innan dess njöt jag i 39 gradig bubbelpool och på varma stenbäddar (?)  med avslappnande musik. Efter middagen lyckades jag ta mig nästan ända ner till havet. Åja, jag var på stranden men inte framme vid vattnet. Känns grymt att inse att konditionen bara inte finns där.

Idag har jag fått laser på min ena fotled och magnetterapi på knäna. Strax blir det Hydromassage, vad det nu är?

I eftermiddag är det grillning för alla hotellgäster och i kväll blir det dans med Polenupplevelsers´gäster. Igår var det operett, men jag orkade inte gå. Så otroligt trött, men det delar jag med de flesta gästerna här.

Das war alles für Heute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar