onsdag 16 juni 2010

Så mycket...

... känslor kommer upp.

Inser att jag åååååldraaaats tio - tjugo år i och med återflytten 2008.Sitter som en åldring och tittar på livet. Nej! Inte som en åldring... I går kväll dansade en äldre dam ut från lokalen hållandes ett fast grepp om sin rollator...

Det kanske är en del i min läkandeprocess? En massa gamla skrotkänslor kommer fram. Ok, alla är inte skrot men väkdigt avlägsna, så en aning rostiga lär de i alla fall varit.

Once upon a time sa jag till mamma att hon inte fick komma och hälsa på mig då när hon passerat till andra sidan. Jag är därför nästan övertygad om att mina änglar hälsar på nattetid, när jag sover. De senaster nätterna har Tony varit med mig och hör och häpna (!) Ingemar och Anna.

Nu är det snart mat. Sen lite sol o bad sen gyttja.

1 kommentar:

  1. Det kör igång mycket i både kropp o själ när man får behandlingar o får ta sig lite egen tid. och klart Änglarna är med = ) när det passar dig Bäst! =)

    SvaraRadera