onsdag 7 juli 2010

Nejdå...

 ... Jag är inte kvar i Polen, även om det skulle kunna tänkas se ut så här på bloggen.

I Polen hittade jag det fina vädret och det följde med till Sverige. Svensk Sommar är underbar när det är sommarväder.

I lördags var jag på mycket trevlig gårdsfest. Klarades väl av med betyg godkänt kanske. Med tanke på hur ringrostig jag är. Nu satsar jag på Folkfest i helgen.

Dagarna snurrar på och jag försöker få nåt nyttigt gjort varje dag. Två -tre timmar tillbringar jag på Dagsjukvården (social träning). Vi fikar, spelar kort, slappnar av och matar änder i Örthagsparken. I morgon är jag ledig. :)

I nästa vecka är doktorns semester slut och då har jag en telefontid inbokad. Vidareforskning beträffande mitt ödem som jag hoppas bli av med innan vintern. Kan bli lite kallt med sandaler då.

Utredning angående min rätt till handikappersättning pågår. Besked innan 1 augusti. Handläggaren på FK lät positiv...

Nu har jag nästan inte gnällt alls, eller? Säkrast att avsluta då.

 .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar