måndag 10 januari 2011

Jag är ...

... så trött att jag borde gå och lägga mig. Men vågar inte för tänk om jag inte kan somna?

Jag dricker ett glas rött i stället. Antingen underlättar det insomning eller så tar tröttheten slut ...

Idag skulle jag ha satt en liten fjäder i min hatt, om jag hade haft någon. Hatt alltså. Förresten så har jag ingen fjäder heller. Men till saken: Efter att ha skolkat mm från alla kontakter med Dagsjukvården, Utsikten och 47an tog jag mig idag i kragen och ringde till Dagsjukvården. Det tyckte jag var bra jobbat för att vara jag!

Jag gjorde nåt mer bra idag men det kommer jag inte ihåg vad det var. Minnet som sagt var...

I morgon ska Asproulaki besiktigas. Spännande värre. Sedan är det i alla fall inte körförbud på kraken längre.



Nu är det nästan mitten av januari och jag vet fortfarande inte om jag ska börja behandlas i januari eller inte...

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar