tisdag 25 januari 2011

VARNING ...

... för svammel av högsta grad. Det är väl ungefär så svamlig jag är i knoppen dessa dagar.

Skulle behöva några kloka råd.

Utlösande faktor: de stundande behandlingsstarten.

En anledning till att de stoppade in mig för start i mars var för att jag gjort allt "grundarbete". Såsom att psoriasisen var under kontroll. Nu är den inte det längre. Ja, jag blir alltid sämre i januari - februari. Alltför mycket psoriasis kan leda till att behandlingen stoppas.

Har hittat en resa till mycket bra pris. Vore perfekt för mig nu i detta läge.


Om jag utnyttjar mina krediter till max så KAN jag åka. Ska jag vara så oklok? Är det värt det?

Något roligt vill jag göra innan jag går in i sex månaders "dimma" så alternativt så utnyttjar jag Linas julkapp. Det blir billigare, men måste utnyttja krediten där också... Och det läker ingen psoriasis.

MÅSTE bestämma mig denna vecka. Kryssningen är inbokad till lördag.

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar