torsdag 20 januari 2011

Senaste ...

...Nytt.

Ha! Det låter det. Som om det hände så mycket :).

Nåt har i alla fall hänt. Har fått besked om behandlingen. Det blir inte i januari och det blir inte i september. MEN det blir i mars! Har de lyckats peta in en liten specialtid för mig tro? Läkaren tyckte att jag skulle behandlas nu eftersom jag gjort allt för att förebereda mig. En sak återstår dock. Vikten! Min vikt kan påverka behandlingsresultatet negativt plus att de måste ge högre dos som i sin tur medför värre biverkningar. Så var det åldern också då, men den kan jag inte göra så mycket åt. Hon tröstade mig dock med att min genotyp har högre chans till utläkning.

Nåt mer nytt? Tja, jag har sovit utan sömnmedel i snart en vecka. Det spårade ju liksom ur och jag tog för mycket. Nu följer jag mina naturlagar. Ser mycket på TV, då faller ögonen ihop så att jag inte kan se mer på TV. Vips! In i sängen. Oavsett tid på dygnet. Fungerar jättebra. Men har lärt mig att mina naturlagar inte följer normal dygnsrytm. Det blir ca två - tre sovpass per dygn. Gör ju inget, har inte så mycket annat för mig...

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar