onsdag 10 december 2008

Några rader

Sedan i söndags bor jag i lägenheten. Det känns bra även om mycket saknas såsom sådana bagateller som en säng. Jag har madrass på golvet och det är ok. Bara lite problem med mina artros-knän. Om det nu är artros. Har inte hört av läkaren än. Väntar på röntgenresultatet. Jag har inte varit så lätt att få tag i. Telefonen flyttade ju en vecka före mig...

Så nu är jag hemma då? Det ska bli bra. Jag har ju inte haft något hem, i alla fall som känts som hemma, sedan i april när jag lämnade hemmet hastigt och olustigt.

Jag har för mycket pengar på mitt bankkonto! Vilket hemskt problem för en fattiglapp. För att överleva till 19 dec tackade jag ja till erbjudande om ett DYRT lån. Idag skulle jag kolla hur mycket jag förbrukat av detta. Och som sagt så upptäckte jag att jag hade för mycket pengar. Ringde och beskyllde stackars Ancie för att ha gjort fel. Hon skulle skicka pengar till Tony så hade hon skickat de till mig. Men, hon var oskyldig.

Tja, det är väl bara att tacka och ta emot. 2000 kr anonym insättare. Tackar, tackar. HiHiHi. Nu slog det mig! Står det inte att min blogg är värd 2000 nånting. Är det nån som köpt den, med rabatt?

Nu ska jag försöka sova...

1 kommentar:

  1. Hej hej!!! Har tappat bort ditt ummer och email adress... Pappret har kommit. Hör av dig!! Ha de fint!!=)

    SvaraRadera