lördag 7 maj 2011

Har visst varit ...

... en underbar försommardag idag?

Märkte inte det. Sov. Hela dagen. Nja, inte riktigt. Har tydligen varit uppe och tagit mina mediciner. Tack och lov att jag har medicindoseraren annars hade jag tagit en dos till. Kanske inte är nödvändigt, eller?

Magen mår liiiite bättre idag. Tyckte om att sova? Undrar hur mycket man kan sova egentligen. Nunmera sover jag lätt, utan problem och skönt kanske 12, 13, 14 timmar på raken. Fast det är klart, lite lätt feber och ständiga influensasymptom kanske gör att kroppen vill ha denna sömn?

För övrigt så undrar jag hur länge psyket klarar av denna isolering? Men jag har kommit till ett stadium där jag sas "trivs" med det. Det ser jag som ett oroande tecken. Har jag gett upp?

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar