onsdag 11 maj 2011

Spruta nio ...

... avklarad och sen sov jag. Ja, inte pga av just den sprutan men trött var jag i alla fall. Slocknade några timmar.

Dagens läkarjournal:

Svar från magtarmdoktorn, inga tecken på pågående inflammation. Bra, då betyder det att problemen beror på behandlingen.

Besök på KSS igår. Fick oplanerat träffa doktorn också, pga tilltagande problem. Magen. Psoriasisen. Onda Ögat. Illamåendet. Både hon och sköterskan konstaterade att jag nu hade nått "dit". Typ nu har biverkningarna satt i gång ordentligt. Fick Dimor mot diarren och nåt annat mot illamåendet. Tyvärr så fungerar inte illamåendemedicinen :( .

Så fick jag svaret jag lite grann väntat på.... NEJ, det blir ingen förkortad behandlingstid.

Idag fick jag svar på proverna från igår. Blodvärdet sjunker...

I går hade jag lite kul i alla fall. Erlands klass hade korvgrillning och brännboll. Jag agerade chaufför. Pascal var också med. Kul att träffa trollen. Och gôtt att komma hemifrån och få lite utevistelse också.






...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar