fredag 6 maj 2011

Spruta åtta ...

... tog jag visst i förrgår. Hänger inte riktigt med i svängarna längre. Veckorna går otroligt fort. Det märker jag inte minst på "medicindoseraren". Den fyller jag på en gång per vecka och tycker att det känns som om jag gör det betydligt oftare. Attans vad dyr jag är i drift.

Så har jag konstaterat att jag kanske skulle skärpa mig lite, dvs skriva några rader här OM jag mår ganska bra. Jag har faktiskt mått lite bättre ett par dagar denna vecka. Fast det är ju över nu (så då skriver jag väl igen då ;) )

Väntar på svaret från Magtarmdoktorn. Har ont i tarmarna idag. Det blir nog bra. Sen undrar jag vad det egentligen innebär att buken är full med luft? Hon konstaterade detta vid undersökningen. Läste nån stans att det kunde vara hål på tarmen. Och hål på tarmen kan man ju få av crohn...

Ja men kom igen då! Kan jag inte vara lite mer negativ? Jomenvisst! Nya psoriasisutslag, många ... Och inte får jag sola. Hoppas inte detta äventyrar behandlingen! Sola kan jag göra nästa sommar, eller? Smörja, smörja.

I helgen ska det bli sommar. Skönt. Ännu skönare blir det om jag lyckas njuta lite av det.

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar