fredag 13 maj 2011

Men!!!! ...

... vart har mina inlägg tagit vägen???

Här hade jag minsann berättat om både det ena och det andra men borta :( ...

Har i alla fall tagit spruta nio. Blir ingen förkortning av behandlingen. Extra läkarbesök pga tilltagande biverkningar. Blodvärdet sjunker osv, orkar inte skriva igen.

Har även varit med pojkarna i Otterstads skola där Erlands klass hade grillning med brännboll.

Och nu då till det jag kom hit för att skriva:

Tillbaka till det inställda Egyptenäventyret. Blev erbjuden en rabatt om jag bokade om resan. Utnyttjade möjligheten även om jag inte kunde inbilla mig att jag skulle kunna åka...

Nu ser det ut som att jag lyckas gneta ihop till slutbetalningen i juli. Så! Det blir nog en budgetsemester till Kos efter avslutad behandling! :) . Budgetsemester, ja, varför inte. Har ju redan fått klart för mig att jag inte kan "semestra" på Kos. Kos är hemma och där tar jag det gärna lugnt till skillnad från många turister. Har bokat in mig i en studio = en del matlagning hemma. Helt i min smak, på Kos vill säga. Ska även bli kul att bo i de kvarteren där jag tillbringade mycket av min tid mina sista år på Kos. Många att hälsa på. Så ska ju goda vännerna Arja och Göran bo där också, kul..

Sevi Sun

...

1 kommentar:

  1. och rätt vad det var så var tidigare inlägg tillbaka...???

    SvaraRadera