torsdag 8 januari 2009

Nu är jag så förbannad!

Dj..vla Försäkringskassan. Ansökte om bostadstillägg i okt. De har fortfarande inte ens tittat på ansökan.

Är så jävla arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De svarade inte ens på mitt sista mail...
Jag ringde och fick ovanstående besked. Då var jag inte trevlig längre.

Mejlade socialdep. Mejlade FK igen. Inget snällt mail...

Jag kan inte ta ett dyrt lån till, för att överleva. Det finns faktiskt en och annan som är beroende av de bidrag som finns. Det är ju faktiskt inte för nöjes skull man söker.

Om jag skänker bort bilen kanske jag kan få hälp av socialen. Men betalar de billånet? Å andra sidan de kanske skänker mig en säng. Fast den får jag väl på avbetalning då?

Nej, jag får åka till Falbygden och lägga in mig en månad. Då får jag i alla fall mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar