fredag 2 januari 2009

Nytt år

Hur länge ska man komma tillbaks till "för ett år sedan"?

Förra Nyår sa vi: Vasilis och Jag Gott Nytt År till varandra. Vi hade en jättebra period tillsammans. Vi sa också att det det nya året kan inte bli sämre än det gamla.

Facit har vi inte ännu. Det enda vi vet är att vi inte är tillsammans längre. Kanske i tankarna men inte mer. Ett tel samtal hitan ditan.

Det gör ont! Jag säger det igen: Djävla droger! Förlåt att jag svär! Men jag älskar en person som älskar mig...

Idag har jag investerat på rea. Hittade ett väggur till köket som tickar så lugnande. Kanske att jag flyttar madrassen till köket? Eller uret till sovrummet? Eller sovrummet till köket? Om inte eller fanns...

2 kommentarer:

  1. När det gått över ett år börjar det blekna o man börjar i alla fall tappa räkningen :) Det är min erfarenhet :) Fast sen kan ju smärtsamma minnen dimpa ner som en bomb många år senare också - fast de brukar vara snabbt övergående. Som idag - när jag fick syn på Honom med stor H på Facebook - attans aj!!! vad ont det gjorde :( Men sen känner man bara ömhet o vill att Han ska ha det Bästa!! obs. För Honom vill säga - för vi är ju BÄst!!! men det har de inte fattat än ;) KRAMAR Älskade syster!!

    SvaraRadera