torsdag 25 mars 2010

Laddar inför...

... morgondagen.

Haha vilket skämt: "Laddar". Tror faktiskt att mitt batteri är förbrukat. Inte som med bilbatteriets problem. Det överladdade så alla säkringar gick. Fast. Känns onekligen som om en eller annan säkring pajat här med. Bilen fick ny generator. Kan jag få en också, tack?

I morgon är det KSS, igen. Nu är det hudläkarbesök. På plats tänkte jag också ordna med frikortet som jag blir berättigad till nu. Då måste jag vara där i tid. Så måste bilen tankas. Hur dags måste jag gå upp? Är så trött på att bli så stressad för ingenting!

Efter KSS kommer trollpojkarna. Så ska vi försöka oss på att ta oss till Ellies 6-årskalas. MÅSTE bara "orka". Jag vill orka.

Apropå pojkarna så fick de sin ridlektion i tisdags. Gladde mig mycket åt att det ordnade sig trots skröpliga jag.

Nu måste jag nog "hoppa" in i duschen. Och sedan smörja mig enligt konstens alla regler. Så att psoriasisen åtminstone ser lite omskött ut i morgon när doktorn kollar.

Får man lov att drömma? Skulle inte ha nåt emot ett besök här

1 kommentar: