fredag 26 mars 2010

Undrar just...

... hur många gånger jag sagt, eller jag kanske bara har tänkt... att nu får det vara, orkar inte med fler NEJ. Jag är sjuk och i behov av hjälp. Hur gärna jag än vill så är det helt klart att jag inte klarar av mig.

Känner mig så gammal och trött. Livet är förbi så varför kämpa? Jag kan väl lika gärna sitta här och förtvina. Även om förtviningsstadiet tyvärr inte infunnit sig än. + 35 kilo på två år, pga av
στεναχόρια som vi säger i Grekland. Hittar inget helt rätt ord men motsvarar sorg, ledsenhet, orsakat av problem.

De lider nog av mycket στεναχόρια i Grekland just nu ;).

Och dessa läkare som tjatar om Grekland. Kan du inte flytta tillbaka? MEN! Det är ju inte så enkelt heller. Två gånger har jag gjort mig av med mina saker och flyttat. Nä! Nu vill jag må bra HÄR där jag är. Jag har i alla fall velat göra ett försök. Men det finns ju ingen hjälp att få. Orka, orka, orka osv

Men, kanske en liten trevare till... TONY sa åt mig att kontakta psykvården på NÄL. Han rekommenderade dem varmt. Jag har nu ett nummer framför mig till en avdelning som skulle passa mig.

Får se om 1: jag orkar ringa 2: de vill ta emot mig Undrar vilken punkt som blir det största problemet.

I slutändan blir det väl så att jag får leva ett par år till via Facebook.

Gonatt nu måste jag snart gå upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar