torsdag 18 mars 2010

Vet inte...

... om jag vågar/bör börja behandlingen än på ett tag.

Även om jag nu inte är deprimerad enligt psykiatrinnan... Men det vore lite surt att behöva avbryta behandlingen pga depression. Det finns ju tusen andra saker som kan inträffa så att behandlingen måste avbrytas.

Vet inte ... Status för övrigt säger i alla fall att det inte är någon brådska med behandling. Men! Jag vill ju bli av med det här giftiga blodet!?! NU!!!!

Tja, jag har ju varit på gång sedan i augusti 2007 för att få till en behandling. Så? Vad spelar ett år hit eller dit för roll?

Ska nog ta och försöka få lite bätttre ordning på min ickedepression i alla fall, först...

Eller?

Nu har det blivit 18 mars. Grattis till dig Tony på din 56 årsdag som du inte fick uppleva här (men kanske där?)

Och nästa begravning är inbokad. Linas farmor, Anna Axelsson. Det blir ett tomrum det också. Ännu en person som "alltid" funnits där. Men hon gick nog ändå bort på ungefär det vis vi alla skulle föredra. Hon har levt ett långt och innehållsrikt liv. Varit ganska frisk om än med en del problem. En stroke, två veckor på sjukhus och sedan var det över. Alternativet kanske hade varit att leva de sista åren oförmögen att ta hand om sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar