lördag 21 augusti 2010

Lite resfeber....

... känner jag allt av. Bara ca 25 dgr och 15 tim till jag sitter på flyget.


Kanske skulle ta och skriva packlista som jag gjorde förr i tiden? Nej, det ska väl inte behövas. Jag kan ju handla på plats. Vad som är viktigare dock är lite annan planering. I år får det inte bli en massa hotellrumsvistelse. Så cykel ska hyras! Då tar jag mig smidigt runt i min lilla stad. Och till mitt älskade fd hem i Ambavri. Finns det en Trazanaki där tro (= min hund). Dick ("min" andra hund) finns ju tyvärr inte där. Han blev matförgiftad för två år sedan. Tyvärr ganska vanligt i Grekland.

Många saker poppar upp som jag vill göra, platser jag vill besöka, människor jag vill träffa.

Så, i stället för packlista så får det bli en att-göra-lista.

Längtar
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar