onsdag 25 augusti 2010

Så sitter jag ...

... då här igen, tämligen nyvaken. Slocknade på soffan strax efter 19. Vaknade, somnade vaknade osv fram till 22. Då steg jag upp och tog på pjamas...

Var hos pappa idag. Hade tänkt mig att hjälpa till med lite av varje. Nej då. Nu behövde han inte hjälp. Han ska uträtta alla ärenden själv i morgon.

Lina ringde, Ville ha hjälp på ridskolan, bara lite. Men hon ringde typ när det var dags att åka och jag satt och åt. Sen vet jag inte hur det funkar med värken och tröttheten och och och. Nekade hjälpa till :( . Strax efter ringde hon igen och undrade om jag kunde hämta pojkarna, åka med dem till MacDonalds för vidarebefordran ut till Kålland. Lina hade upptäckt att de startat en vuxengrupp direkt efter pojkarnas ridlektion. Me usch och fy! Jag gjorde Lina besviken igen :( . Nu ska jag se till att ladda inför nästa tisdag.

Först ska jag ladda inför morgondagen: Line Dance Premiär.

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar