lördag 2 januari 2010

Mitt Nyårslöfte...

... måste onekligen bli:

Att aldrig mer, varken muntligt eller skriftligt, berätta om hur bra min sömn funkar. Osööööökt slutar mekanismen att fungera då.

Mitt inköp av WII Fit Plus leder till stadig viktuppgång... Ska nog inte skylla WII för det. Vikten har varit på stadig uppgång sedan maj 2008. Men med WII Fit ser man ju det så tydligt. En kurva som borde gå neråt stiger, stiger och stiger.

Något måste vara fel. Min vinterjacka har gått sönder (blivit för liten?). Äger ett par långbyxor som jag kommer i. Plus de där shortsen du såg Ancie. Vi hade roligt åt att de var så otroligt stora. Det är de inte längre... Skorna får jag knappt på mig, t om fötterna har blivit feta, eller i alla fall svullna. Har aldrig haft rynkor på fötterna förr... ;)

Nu blir det till att ta upp detta vid nästa läkarmöte 19 jan. Då hoppas jag på en medicinsk förklaring till att jag gått upp 31 kg (och ökar) sedan maj 2008.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar