lördag 16 januari 2010

Nu är det...

... skrämmande.

Det är verkligen hög tid att något händer i mitt liv. MÅSTE komma igång. På något sätt!

Skrämmande? Vad är det som är så skrämmande? Jo! Jag gör saker som jag sedan inte har en aning om att jag gjort... Det ena exemplet efter det andra har dykt upp nu, speciellt senaste veckan/veckorna.

Idag skulle jag betala med mitt bankkort. Remsan slutade fungera för länge sedan. Jag har dragit mig för att beställa nytt kort pga att det tar en vecka innan det nya kommer. Det har ju fungerat bra att betala med chipet eller med leg.

Idag så... fungerade inte det heller längre. Gick hem kollade kortet online. Det är makulerat. Förmodligen av mig. Kan inte ens med att ringa banken och fråga om jag har gjort det? :(

Behöver nog snart ett Personligt Ombud om det ska fortsätta så här...

Och alla dessa mail jag skickat till höger och vänster (förstår jag när svaren börjar ramla in)

:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar