tisdag 25 november 2008

Isolering

I morgon är det en vecka sedan jag var i stan. I torsdags var jag hos Lina lite. För övrigt jag suttit här i stugan. Vill helst fördriva dagarna fram till 19 dec i sängen. Men det går ju inte. Jag tror att jag har gjort ett stort misstag...

Enligt soc har jag gott om pengar och borde ha lämnat bilen på Kos. De pengarna jag skulle ha sparat på det skulle jag ha köpt möbler för. Så har hon mage att fråga om jag inte kan hämta hit grejerna från Kos. Hur? Med vilka pengar?

I morgon måste jag i alla fall handla. Det blir till att fundera, fundera och sen fundera lite till. Vad måste jag köpa? Jag har ju så gott om pengar... Måste jag ha kaffe? Måste jag ha bröd? Kanske att jag struntar i maten och köper en whiskey och har roligt en stund. Eller så kommer gråten. Vore skönt det också.

Varför lyssnade jag på alla? Som tyckte att jag skulle flytta hit.

Har lagt till ett nytt bildspel idag. Hösten 2007. September till november. Noterar att det inte finns några bilder från november. Det var då det som var skakigt blev värre. Det var då folk började undra om jag inte skulle flytta. I alla fall för en tid. Jag vägrade, visste att jag inte skulle klara det.

Det blir nog bättre till våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar