onsdag 15 oktober 2008

Personliga annonser

Jag har godkänt att Google lägger in annonser i min blogg. Jag KAN ju tjäna några ören...
AdSense "läser av" vad jag skriver om och väljer vilka annonser som ska visas. Längst ner på min sida är det nåt om bantning. Har jag skrivit att jag vill banta? Är det uppmuntran nu när jag inte har pengar till mat? ELLER har en bild av mig sittandes vid tangentbordet förts ut i cyberrymden?

Nog om den annonsen. Annonsen som roade mig var grannannonsen...

Lina
Utrustning för ditt lyckade fiske.


Här är min Lina Live, om det blir något napp vet jag inte :)

3 kommentarer:

  1. Så lyckades jag trolla bort annonserna, det var inte meningen

    Britt-Marie

    SvaraRadera
  2. Du får trolla tillbaka dom. Trollfiske hm Den var dålig va`? ;) Åh du missade precis det där fina Lina gjorde efter sången - fast du fick ju med det finaste! :) kram

    SvaraRadera
  3. Jag igen Kollat dina bilder Jätte fina! Men - bild 310 i höstmappen borde anmälas för olämpligt innehåll! Den var inte rolig att se offentligt... :(

    Även om du o jag vet att det var en rolig situation :)

    SvaraRadera