tisdag 29 mars 2011

Då var det ...

... slut på det roliga för den här gången då.

Värken tillbaka och utmattningen mm mm. Klarade inte att GÅ till sjukhuset för att lämna veckans prover. Fick ta bilen fast att jag bor granne...

Men så skulle jag ju en tur till Apoteket också. Bl a för att hämta mer Pegasys som de inte hade hemma.

Därpå... biltur till Hemköp, parkerade på taket Hissen ner, handlade. Sen var jag tvungen att sitta på soffan utanför innan jag klarade att ta hissen upp igen.

Ett rejält träningspass avklarat på morgonkvisten. Men jag vill ju kunna/orka göra så mycket mer!

Hoppas att det blir en "vitamininjektion" utav Interferonet i morgon igen.

Har inte sovit i natt och känner mig ganska avtrubbad nu. Det får bli en dag i dimmans tecken.

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar