onsdag 9 mars 2011

Dagen som ...

... igår var var effektiv, i alla fall när det handlar om mig.


  • Upp tidigt
  • kaffe, cig och sköta om mina kära fb-spel
  • promenad 2,5 kvarter
  • bokat tvätt tid
  • bokat sjukgymnastik
  • bokat medicinsk fotvård - nja, de återkommer med besked om det går an.
  • nästan skruvat ihop mitt nya pyttelilla köksbord
  • flyttat saker från rum till garderob
  • mm
Klockan 15:00 var jag så trött att jag tog mig en siesta som varade till 20:00 med påföljd att jag återigen inte somnade förrän på morgonkvisten.

Pappa ringde igen! Det är nu tredje gången på kanske tre veckor som han ringt mig för att ringa mig :). Annars brukar han ringa för att han inte fått tag i syster yster. Sedan kanske inte själva samtalet är så givande men han kommer ihåg mig i alla fall :) .

Nu måste jag iväg och köpa en limpa ekonomicigaretter. Sedan är månadspengen slut.

I morgon kväll blir det Föreläsning "Må bra med psoriasis" i Mariestad, fri bussresa och fika ingår. 





...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar