torsdag 17 mars 2011

Illa, det är ...

.... illa :) .

Har tydligen förlorat tidsuppfattningen fullständigt. Trodde att jag sov bort hela torsdagen, men den har ju bara precis börjat.

Jag har sovit igen och var bergis på att det nu var fredag morgon (dvs dag 3) men men, alltså fortfaranade dag två.

Nu mår jag bra och passar på att berätta ett par positiva saker som sköterskan sa igår (?):

Jag bör inte sluta röka nu. :)

Och det bästa, som jag dock inte har några större förhoppningar om: Om jag är virusfri v 4 behöver jag bara behandlas i 12 veckor. En liten tumme kan man ju hålla i alla fall. Chanserna till detta är större om det är så att jag smittats av Vasilis, dvs under 2006 - 2007. Då har inte virusarna hunnit "bita sig fast" så mycket.

Hmmm, satt ju igår kväll och skrev ner vad jag skulle handla idag, fredag, när nu månadspengen kommer. Synd bara att det bara är torsdag. Får leva på smulorna en dag till.

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar