onsdag 23 mars 2011

Får nog börja ...

... att vänja mig vid min förvirring. Det blir som sagt bara värre och värre. Glömmer namn, glömmer vad saker heter, glömmer var jag lagt saker mm. För att inte tala om förra veckan när jag var helt övertygad om att jag sovit över en dag.

Igår kväll kollade jag i alla fall både på kallelsen och min notering i almanackan att jag skulle till KSS onsdag 9.45. Döm då om min förvåning när sköterskan ringde mig på förmiddagen i dag: Eh, du skulle ha varit här nu???

Min hjärna var så inställd på att det var onsdag som gällde att jag inte ens såg att det tydligt och klart stod tisdag. Tjaha, min lilla hjärna och jag. Vid middagstid var jag i alla fall på plats och fick proverna tagna. Svar i morgon. Bl a och viktigast: Om jag kan ta full dos av Pegasysen.

På hemvägen muntrade jag upp mig med ett par blommiga skor :) .

Tidigt i kväll (18) var jag så där sömning igen. Lyckades klara mig halvsovandes igenom (Guuuud! Vad heter det nu då) läkarserien kl 9 på fyran. Börjar på H... HOUSE :) Därefter blev det raka vägen till sängen utan att passera gå. Dvs utan att släcka lampor mm. Då riskerar jag att vakna till. Nu somnade jag till i stället, men efter nån timma blev jag så väckt av en panikångestattack igen. Inte så farligt stark, men tillräckligt stark för att inte kunna ligga kvar i sängen. Nu har det gått över men var är Sömntåget?

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar