fredag 18 mars 2011

Dag tre ...

... rapport.

Tänka sig att jag kommit så långt.... dag tre .... känns som 33.

Allra värsta reaktionen (så här långt) kom efter interferonsprutan i onsdags. Trött, sömnig, sjuk, ont både här och där. Idag, mitt på dan, har jag mått ganska ok. Nu har jag dock tagit kvällsdosen av Copegus och känner värken och febern komma så sakteliga. Tyckte allt att jag var jättesmart när jag kom på varför jag ska ta en lägre tablettdos på morgonen...

I dag skulle min älskade bror ha fyllt 57 år. Grattis Tony! Mina tankar är hos honom, kanske mer än vanligt, dessa dagar. *Ledsen* *Saknar*






...


För övrigt har jag nu bytt bredbandsleverantör till Bredbandsbolaget. Gick smärtfritt. Väntar nu på att Telia släpper mitt telefonnummer till Bredbandsbolaget. Får vänta ännu lite längre på att få TV-tjänsten inkopplad.

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar