lördag 5 mars 2011

Pågående ...

.... panikångestattack. Den är åtminstone inte så stark. Har upplevt betydligt värre. Skakis, rädslor, oro, rastlös, hjärtklappning. oro ännu mer ångest.

Ska prova om det finns nåt tv-program som kan underlätta den närmsta timmen. Se brukar det släppa. Om inte tv hjälper? Ge mig ut på ännu en nattvandring. Har gjor åtskilliga sådana.Med panikattackerna drabbas jag ofta av klaustrofobi. T om klaustrofobi när det gäller kläder. Av med dem... Sedan inser jag att jag MÅSTE UT. På med kläderna igen. Önskar så att jag hade en balkong att gå ut på. Kan räcka ibland. Det blir nog utgång. Hoppas på att inte möta några hala isfläckar Kankse en promenad till Akuten? De har hjälpt mj med någon bra tablett förr.

...

2 kommentarer:

  1. = ( Hoppas det gick över! Kram

    SvaraRadera
  2. Tackar för omtanken!

    Jadå det gick allt över, men jag stoppade, återigen, i mig lite för mycket mediciner. Så idag känner jag mig medicinbakis.

    Synd på det fina vädret och på att jag fick tacka nej till Linas undran om jag ville med de på utflykt :( .

    SvaraRadera