tisdag 15 mars 2011

Lite dan före dan...

... svammel.

Ja., Imorgon startar det. Klivet in i det ovissa halvåret. Nej, fel fel fel. 24 veckor är det ju bara. Som jag tror att jag redan svamlat om så har jag ju drabbats av biverkningar redan innan behandlingsstart. Hu ska det då bli sedan?

Var uppe lite senare än tuppen i morses. Iväg till dietisten. Hon konstaterade det som jag misstänkte/visste. Mitt största problem är att få fatt i nån form av dygnsrytm, för att kunna få till nån form av ät-rytm. Och att jag ska äta tillräckligt ofta/tillräckligt mycket. Lördagsgodis får jag lov att unna mig :) . Nu blir det nog till att ställa in matklockan på ringning så att jag inte glömmer bort. Sen ska jag försöka mig på badhuset. Det var läxan tills vi ses om fyra veckor igen.

Senare hade jag besök från kommunen. Hoppas på hjälp med städning två gånger i månaden, åtminstone nu under det skumma halvåret. Besked i nästa vecka.

Som vanligt när jag gått upp i s k  normal tid så har jag inte orkat hålla mig vaken hela dan. Bidde alltså siesta på ett par timmar idag igen. Så håller vi tummarna för att jag somnar snart igen. Ska ju göra tuppen sällskap i morgon med.

Nervös, orolig. Men men. Efter i morgon återstår det bara 23 sprutor.

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar